fredag 15. juni 2012

Dette er Kenzi

Kenzi kom til oss som 8 ukers valp fra Sverige. Hun heter Softstream`s Imagine Kenzi på stamtavlen og er en Irish Softcoated Wheaten Terrier. Hun er født 12. februar 2010. Fra vi fikk Kenzi i hus har hun vært et fyrverkeri. Full av fart, glede, rampestreker og liv. Aldri kjedelig der Kenzi er...
Hun var høyt og lavt og utrolig selvstendig. Akkurat en slik valp jeg ønsket meg :)

Det har vært tider i det første halvåret med Kenzi hvor jeg har tenkt; Hva har jeg gjort? Hva skal jeg gjøre med denne gale hunden? Men - hun alltid hatt en god av og på knapp og det er nyttig i trening og når man skal slappe av. Kenzi har alltid vært super sosial med mennesker og dyr. Hun ELSKER alle. Hun er min lille øyesten i livet, fordi sammen med henne kobler jeg av fra hverdagens kjas og mas.

Kenzi er utrolig gøy å trene med. Både triks og lydighet. Hun lærer fort og har fantastisk motor..
Hun har vokst opp disse to årene vi har hatt henne og er idag en flott ung tispe med mye fart men utrolig kosete og klar for alt...
Så var vi klar for eventyr sammen jeg og Kenzi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar